Tuesday, June 9, 2009

++hari yg memenatkan++

baru out dr cf..awal out mlm ni coz rasa x sedap badan+keinginan utk berubah dr tabiat on9 lama2..huhuhu~

arini bz uruskan suma yg bekaitan ngn u..pagi2 dah keluar dr umah g bank islam bukak akaun n bayar yuran..org punya la rmai kat bank 2..betapa 2 jam kat situ..ingtkan dpt siapkan suma la tp line xda lak..so kad atm x bley nak bt..kena g len esok..hmmmm..apa bley bt kan,g jela skali lg esok..n 4 sure kena beratur pnjg lg..sabar2~=)

pas g bank,g klinik bt medical cek-up lak..masuk klinik 2 tegamam sekejap coz org ramai gak!!apa la naseb arini..suma tmpat yg g suma org ramai..dugaan2..huhu..tggu xlama sgt kali ni coz bt medical cek-up sat ja..lpas xray doc 2 gtau aku..'saya tgk awak ni ada pnyakit'..wwooohhhoooo!!!alangkah tekejut+pucat muka aku time 2..pas2 aku tnya la dia,sakit apa??dia senyum pas2 dia gtau sakit hati..aaaiiyyyaakkk,doc bt lawak lak..fuh semngat sekejap td..hahahaha..~

lpas slesai bab2 medical cek-up,g beli barang2 yg nak bwak lak..tetiba blur lak bila masuk mall..xtau nak beli apa..hahaha..beli yg ingt ja dlu..aiiyyyaaakkk,apa dah jd ngn aku ni???nak kena p lg skali..maybe sbb penat betapa td 2 yg jd lupa abeh 2..huhuhu~

smpai umah dah ptg dah..penat giler2..n mlm ni rasa x sedap badan lak..sakit tekak dah ada..mintak2 jgn demam dah la..~