Sunday, July 26, 2009

++1991 simple gath!++

yeah!finally aku dpt jumpa sebahagian dak2 grup 1991!
walaupun simple gath tp best sgt2..hepi gler!
jumaat ari 2 aku akhirnya dpt jumpa iman,nina,keiry n chukip..
pas2 dpt kwn baru!membe iman,jannah n membe keiry n chukip yg xtau name ape..haha
nak share pic2 yg sempat d snap tyme gath 2..jom check out!



from left..dila,iman n nina

pic ni d snap tyme kat kafe kolej aku ngn nina..
iman ngn jannah xcited giler tyme masuk kafe ni..haha
tyme ni kami lunch sama2..iman blanja!thanx iman!blanja la lg nanti..haha
boys x dpt join coz time ni time solat jumaat..lunch 4 gurls only..=)



from left..nina,iman n dila

pic ni plak d snap tyme aku mengejar masa nak g kesatria..
so jgn pelik tgk baju aku putih bersih n suci smacam..hahahaha
kalo bukan sbb aku ada kesatria ptg 2,sure dpt abeskan bnyk lg masa ngn dorg..



blakang dr kiri..chukip,no name,no name n keiry
depan dr kiri..nina,iman n dila

ha..ni pic paling lengkap..ade suma..
yg no name 2 membe2 keiry ngn chukip..
x sempat nak tnya nama sbb masa jeles giler2 ngn aku..haha
sume dak2 uitm arau except iman..so ade pluang nak gath lg pasni..hahaha
pic ni d snap kat mushroom uitm arau..
all da boys malu!sume nak sorok2 muka..ckp pon leh bilang je bape patah pekataan..
n den aku ambik pluang perli dorg depan2..haha..sori ye kawan2 ku..=)



~..nice memories eva..~



mmg best dpt jd sebahagian dr gath ni..
tp kureng skit sbb boys sume pemalu..sume simpan sore masing2..
tp xpe..aku akan pastikan pasni dorg akan becakap kalo jumpe..jage korg..(ayat evil)
all da gurls yg bnyk ckp terutamanya iman ngn aku..hahahahahahaha
harap2 pasni dpt bt lg gath camni n harap ramai lg yg dpt join..insyaAllah..~