Friday, January 1, 2010

01 JANUARI 2010


salam..
sepatutnya entry ni semalam lg dah buat tapi ntah mcm mane semalam terlampau asyek ber'cf' sampai xsedar..
masing2 teruja sebab 1st time dapat ber'cf' sempena taun baru..
cf yang gerak punya laju sampai xsempat nak baca dan sedar2 dah masok taun baru..
so entry yang sepatutnya jadi entry last taun 2009 dah jadi entry first taun 2010..
xkesah la macam mane pun asalkan sempat tulis entry before balik..

nak flashback balek apa yang jadi dalam taun 2009..

-taun 2009 dimulakan dengan sangat bosan sebab jadi penanam anggur yang tesangat bejaya waktu 2..tau on9,makan,maen game dan tido..ari2 rotate bende yang sama sampai la result kluar..

-maseh ingat ke'cuak'an yang melanda time nak ambek result SPM dan lepas balek dari skola makcik2 sebelah rumah sebuk je tanya dapat ape..kui3

-alhamdulillah dengan result yang xseberapa 2 ada jugak rezeki sambung study kat uitm perlis..syukur sangat2..(sangat xsuka dengan mr MMS!)

-melibatkan diri dalam sesuatu yang xsepatutnya..i'm too young for all that things..seriously xsepatutnya jadi macam 2..but feel better now..tapi anggap sume 2 macam 1 pengalaman untuk umo 18 taun..

-and the best moment untuk taun 2009 adalah 'GROUP 1991'..xleh nak xplain macam mana bestnya dapat jadi a part of 1991ers..i'm very proud to be a part of them..just kenal kat alam maya je tapi saya sangat rapat ngan dorang..sebab dorang saya senyum sorang2,gelak sorang2 dan even menangis..dan kadang2 bila teringat moment sebelum sume sambung study dulu,saya sure akan rindukan dorang sangat2..lawan post kat group sebab sume nak ade total post beribu2 walaupun just post smiley je temasok la saya..kui3..paling best bile ber'cf' ramai2..punye laju cf 2 gerak sampai xsempat nak bace..believe it or not kami ade radio dan dj sendiri dalam cf!yeah!haha..tesangat best!dan dalam cf jugak saya dapat award 'ketua merapu' + 'wedding planner'..bangga?agak bangga jugak..hak3..semalam saya tutup taun 2009 dan bukak taun 2010 smbil gelak besama dorang dalam cf..1st time sambut tahun baru dengan dorang sume..sangat hepi!4 sure saya akan rindukan sume 2..sayang korang! <3

and this is dedicated 2 all 1991ers..

thanx for being such a great buddy for me..
aku harap sangat one day kita akan jumpa face to face..
aku nak mintak maaf kalau sepanjang setaun kita kenal ni aku ade saketkan hati korang or tesalah cakap yang buat korang terasa hati..maafkan aku ek..=)
thanx a lot for our amazing frenship my dear 1991ers!


2 sume kenangan2 taun 2009..
ada yang manis untuk dikongsi dan yang xmanis 2 biar saya jela simpan sendiri sebab saya nak buang sume 2 jauh2..
alhamdulillah saya besyukur sangat masih dipanjangkan usia untuk melangkah ke taun 2010..
saya harap taun 2010 akan lebih baek pada taun 2009..insyaAllah..
tutup diari 2009 dan bukak diari dan azam baru sempena 2010..(xpenah ada diari dan xsuka beazam sebab selalunya xkan menjadi..hukhukhuk)
tapi yang pasti saya akan berusaha untuk jadi yang lebih baek..nak betulkan ape2 salah yang penah buat dulu dan xkan ulang those same mistakes again..
go adila!believe in urself!hoyeah! (sedang berusaha menaikkan semangat sendiri)(^_^)

'teruskan perjalanan.walaupun banyak rintangan,DIA sentiasa ada disisimu'


4 choki choki:

diyanah

selamat mnjadi umur 19.
ni lah last pluang kta umur belas belas weh.
ak x sangka ak dah layak kawen. aiseh.

Norain Ishak

slamat tahun baru..smoga tahu baru lebih gempak okies..!

adila yusoff

diyanah..
jom cari calon same2..haha

ain..
selamat tahun baru jugak..
yup2..semoga lagi better dari taun 09..=)

nurul iman

ahaha..
dila...
aq tak tau nak cakap pe XD