Sunday, April 4, 2010

dia yang wujud kerana manchester united


not in good mood.sebab?sebab manchester kalah!!huwaaaa.sob3.masalah sungguh kalo jadi fan bola ni.haila.tapi dah kalah nak buat camna kan.adat la.dah nama pun lawan.tak sangka sebab manchester united aku boleh jadi macam nie.aduhai.tapi tadi dalam frust manchester kalah tu dapat satu call.act,time tengah2 game tu dia dah call tinggalkan pesanan yang lebih kepada arahan sebenarnya.'tolong tengok sampai abes eh game tu.kalo goal bgtau.bgtau minit ke berape n sape yang score tu'.aiseyh,tulus ikhlas sungguh pesanan.baru je cakap hello dah bejela2 pesanan die tinggalkan.

elok je letak fon,chelsea terus score goal ke2.haila!sangat frust.memang xnak tengok tapi dah terjanji nak tengok sampai abes tepaksa la tengok jugak walaupun sangat frust time tu.rasanya muka tadi masam mengalahkan cuka dah.mesti ramai macam kerut2 dahi,aiseyh budak ni,sebab bola je pun sampai teruk2 macam ni ke jadinya?tak tau la.dah nak jadi macam ni nak buat macam mana.selagi x kacau hidup orang laen kira ok la kan kalau nak tunggang tebalik sekalipon.heh.nasib baek dapat jugak 1 goal last2 walaupun macam x beerti je goal 2 tapi okey la dari dapat telor ayam.lagi sadis kalo tengok O.

back to da story.tadi da lepas kena lantik jadi wartawan x berbayar ingat nak la tunaikan tanggungjawab me'report' tapi xsempat nak karang ayat dah dapat call lagi.and both of us just like orang x betol je.tejerit2 bukan sebab suka tapi jeritan frust.hahaha.macam lawak je.kalo tauke manchester tengok kitorang tadi mau die lantik jadi staff under manchester gamaknya.kes fanatik telampau.*ceh.angan2 tinggi dari klcc*.dua dua sibuk je cakap itu ini dah macam pengulas sukan pon ade gak.kalo hasbullah awang tengok mau resign serta merta.huk3.

sangat best bila ada orang kongsi lepas geram sama2 sebab team yang disokong kalah.kenapa macam 2?sebab selalunya boys anti ngan manchester n sangat susah nak cari boys yang sokong manchester,yang boleh teman lepas geram sama2 bila manchester kalah.hahaha.aku x sebut gurl sebab xde sorang membe2 pempuan aku minat bola.awal2 dah kirim salam kalo aku ajak turun bilik tv tengok bola.kalo ajl,aim,abp n anugerah2 yang ada artis pakai baju lip lap lip lap bagai,xpayah ajak lagi suma dah turun cop tempat siap bawak bantal macam nak berumahtangga dalam bilik tv 2 je.siap ada macam2 makanan macam nak buat kenduri pulak 2.memang x muat bilik tv 2 sampai melimpah2 kuar orang tiap kali ada anugerah yang sape nak pegi kena mekap tebal2 2.haila.dah tu part yang xtahan bila dorang cakap aku buang tabiat sebab moody manchester kalah.abes tu time dorang sibuk merungut artis dorang minat x menang 2 x pulak rasa buang tabiat eh?eish.sangat susah bila xda geng.petahanan amat longgar,xmampu nak tahan serangan bila sorang2.huk3.

xdapat geng ngan pempuan sudahnya dapat geng ngan lelaki.okey la.asalkan ade geng.2 sebab tadi dua dua macam orang x betol bila manchester kalah.as usual aku akan cakap ronaldo xde sebab 2 kalah plus rooney pulak x maen.tiap kali ade game manchester macam ni la kami.dia xpenah miss 'dating' versi jarak jauh ngan aku tiap kali ada game manchester,dia yang akan teman aku jerit sebab frust,dia yang suka membantah tiap kali aku cakap carrick hensem,dia yang akan 'pujuk' dengan ayat2 xbleh blah tiap kali aku frust manchester kalah 'bola tu kan bulat.dah tu 22 orang kejar bola yang sama.macam pelik je nak frust sebab 2',cakap macam dia x minat bola je dan paling penting dia akan sokong aku sebelahkan manchester even time manchester kalah.

siapakah dia?dia adalah dia.dia yang wujud kerana manchester united.