Monday, April 19, 2010

want to cry.can i?


dah pukul 3.07 pagi sekarang tapi aku tak tido2 lagi.terasa nak becakap dengan seseorang nak meluahkan nak menangis nak menjerit semua ada.emosi sangat2 tak stabil sekarang.nak tido tapi tak mengantuk.nak study tapi kenapa otak macam dah sangat tepu?sangat tepu dengan ekonomi.banyak lagi nak kena hafal tapi aku dah tak mampu nak paksa diri.sangat2 tak kuat sekarang.adila please kuatkan hati kuatkan iman.Allah is always there for you adila.strong!! *can i cry?*

3 choki choki:

Nur Areefah

why?
tension because of exam?
or..?

rilex dear..
best of luck anyway..
take care..n
if there anything want to share
or need someone to talk to
ill always be there for u

<3

ku izzati

juz msg adk jer...i will be with u alwayz akak...

DiLa

efa-thanx sgt2.xpenah aku tensyen smpai camni.exam ni boleh bt aku jd serabut sgt2.tp feel better now.thanx a lot. :)

adik syg-thanx sgt2 adik :)