Sunday, July 11, 2010

a day to remember

baru seminggu dah balik rumah.oke aku balik bersebab.esok wedding cousin aku.hari ni aku ada benda alah LDK tu so kena la balik lambat.asalkan boleh balik oke what.huk3.sampai dari arau tadi terus balik rumah solat asar and then blah pegi rumah kenduri.oke tugasan petama blend cili kering.angkat geng sepupu sepapat jadi crews.and we're da blenders crews!sound cute rite?hahaha.tak sangka mencabar jugak main blend2 ni.tangan pedih plus panas sebab bechenta dengan cili.credit to my sis sebab snap pic curik2.kurang kurang ada bukti jugak aku tekun buat keja.hak3.abes blend2 tu stop makan.da best part!makan nasik minyak.huuuuu sedap lagi lagi makan ramai ramai.oke dah abes makan so time to cuci pinggan.woa betingkat tingkat pinggan kena basuh tapi oke je sebab boleh main ngan air.ngeeeee.good news aku boleh gelak gelak hari ini.

da blenders crews ^_^

3 versus 9.she's my twin and we love red black :)

aku sangat suka hari ni.sekurang kurangnya dapat lupakan kejap benda benda yang buat semangat aku jadi -ve.i dont like to be in uitm arau dis sem.oke sound cruel but its da reality.tryin' so hard pretending that i'm oke to be there.cant wait for november.please come asap november.i need you.

0 choki choki: