Thursday, September 30, 2010

i said enough


Okey.entry ini mungkin lain dari yang lain.

Saya rasa dah sampai masa saya pikir pasal diri sendiri. Selama ni bukan tak ambik kisah pasal diri sendiri tapi more to jaga orang lain lebih. Asyik jaga hati orang tu, jaga hati orang ni sampai sekarang saya dah sedar hati saya sendiri dah tak terjaga. Asyik nak orang tu hepi, orang ni hepi sampai kadang kadang saya sendiri dah lupa bila saya betul betul hepi untuk diri saya sendiri. Pentingkan diri kan? Tapi saya dah tak kisah apa orang nak cakap. Dan kepada anda, sudah sudahlah guna ayat ayat cheesy anda untuk saya. Dulu saya memang pecaya tapi sekarang saya dah tak rasa apa-apa pun. I’m a girl with feeling.please notice that. Saya bukan patung yang anda boleh buat apa anda suka. Saya ada perasaan dan sekarang sabar saya dah totally hilang. Jangan tanya saya kenapa saya jadi macam ni sebab jawapan tu akan buat anda terasa hati.sorry for being innocent. Dulu saya tak pecaya bila orang cakap ‘bila anda ada someone special, anda dah tak nampak kawan-kawan anda’. Sekarang saya dah pecaya. Kamu kawan saya no matter what dan saya akan usaha untuk ada tiap kali kamu ada masalah. Sebab apa?sebab kamu kawan saya. sekarang dah berbeza. Saya rasa kamu dah tak kenal saya mungkin. whatever it is, saya harap kamu happy selalu. Saya jugak harap kawan saya akan datang balik one day. Harap-harap. Dan maaf kerana berharap.

I hate for being like this but I’m sick and hurt enough.saya nak gembira.saya nak bahagia.