Wednesday, October 20, 2010

entry curi curi

ini entry kelam kabut.

kidnap masa sebentar.mata dah naik berbintang bintang kes ngadap no dari bangun pagi sampailah pagi semula.so saya nak rehat sebentar.hehe.tadi on facebook pun just nak upload pic jadual exam je sebab nak inform budak budak group tersayang pasal tempat exam.lepas upload terus off sebab kalau lama lama saya akan kalah dengan dugaan nak berfacebooking =.= tadi buat buat tak nampak apa apa even word 'Facebook'.hukhukhuk.sori sangat sangat komen komen yang tak berbalas, wall post yang saya tak komen jugak and yang lain lain.lepas 12 november nanti baru saya on facebook semula ^_^

i'm home again this study week.ngeeee.sungguh kalau suruh saya pilih nak study kat hostel or rumah memang saya pilih rumah.sebab?

i.study sampai tahap mata berbintang then boleh keluar dari bilik kejap tengok tv then sambung balik study.saya bukan zombie 24jam nak study tak stop stop.release tension tu mesti.so tv boleh tolong.

ii.bila sampai kat soalan yang rasa macam nak hentak kepala kat meja sebab tak reti nak buat, boleh take time keluar sembang sembang ngan mak dulu.then masuk bilik balik rasa macam dah dapat klu nak buat soalan tadi tu.pressure sangat bagi efek kan?

iii.uh bila study saya mesti ada kudap kudap.heh.asyik lapar je memanjang.kalau kat rumah bukak peti hikmat then bawak keluar segala yang boleh dikunyah.boleh study dengan senang hati.haha.kalau kat hostel kena turun cafe pastu naik bilik then turun balik pastu naik bilik balik then turun balik.kalau kira kira balik masa ulang turun naik tu boleh siap 3 soalan past year dah kot =.=

iv.boleh tengok muka mak ngan abah live.semangat itu penting.tengok muka mak ngan abah ingatkan saya balik saya wajib bayar semua pengorbanan mak and abah saya.saya consider reason ni reason terbaek kenapa saya lebih suka habiskan study week kat rumah :)

0 choki choki: