Friday, November 19, 2010

3 kisah


selamat hari raya aidiladha :) maaf tertinggal flight.huk3

kisah semalam.

hari yang full dengan makan makan dan makan.mulut asyik menguyah je.rumah no 76 buat pulut kukus makan dengan ikan masin plus sambal ala ala sambal belacan.pergh sedap!no 76 tu rumah saya.ngeh3.masakan mak memang terbaek lah.oh ya rumah no 76 tu sediakan aiskrim jugak.cuci mulut hari raya.potong pisang makan ngan aiskrim.abah saya yang reka ni.ala ala banana split :D pastu ada jugak yang scoop aiskrim pastu letak dalam air jadi macam float.haha.siyes seronok pulak raya nie.oh dan saya pagi pagi dah tambah 2 kali pulut kukus tu.tu baru rumah sendiri belum gerak pegi rumah jiran lagi.macam tak sanggup nak list senarai makanan yang selamat ditelan semalam.nasi daging,mee kari,mee bandung,ketupat,rendang.2 je KOT.harap harap betambah la berat badan :)))

kisah hari ni.

kembali jadi suri rumah.basuh baju jemur baju.petang habiskan novel.pastu again tetido lagi.ngeh3.tadi bukak novel baru pulak.baru sampai page 80.stop online kejap sebab lupa nak update status nak inform yang hanset rosak.wuuuu.mampu tengok jela mesej masuk sebab button options ngn back plus button C rosak.ngaaaaaa.mula mula just C tu je yang rosak tapi makin hari makin betambah pulak rosak yang lain =.= naseb baek da cuti so tak guna sangat hanset bila ada kat rumah.malas nak repair lagi.boleh jimat jugak sebab tak perlu topup.ngahaha.sekarang online pun dah jarang.macam malas.memang menikmati cuti betul la kali ni.kui3.

kisah sekarang.

around saya ada orang orang yang sayang saya dan saya sangat hepi sebab saya ada mereka.bahagia.saya sayang mereka.



and after all i just live happily and i'm totally okay :))))

0 choki choki: