Wednesday, March 30, 2011

cuti

hello readers :)

officially at home ! yes ! entry ini sangat menunjukkan macam mana nak baliknya aku then tiba tiba hari ni aku dah ada kat rumah.serius macam nak buat lompat bintang sebab suka ! :)

act arau banjir lagi.uitm jadi pulau again.sem lepas pun dah jadi benda yang sama tapi time tu tengah 'syok' final exam.sekarang jadi lagi tapi kali ni time semua orang tengah serabut pikir pasal nak submit assignment yang tetunggak nak habiskan test and bla bla bla temasukla aku.memang sangat serabut.keja sangat la banyak tapi end up aku just duduk temenung tak buat apa apa sebab tatau nak buat yang mana dulu =.=

tengah tengah kalut dapat pulak announcement pengarah kampus keluar pekeliling 'student dinasihatkan untuk pulang ke kampung halaman masing masing sebab banjir'.masalah kalau stay kat kolej sebab air takda 4 hari so ramai memang nak balik rumah.susah sangat sangat hidup takda air.kitorang dah penah rasa sem lepas situasi macam tu.sampai nangis nangis pun ada.serius tadi kolej macam nak runtuh je dengar orang jerit jerit seronok nak balik.haha.kitorang dapat cuti sampai ahad ni then kalau banjir tak okay lagi extend lagi cuti.semua orang dah rupa macam perompak je kemas barang tadi sebabnya kalau lambat memang jalan dah tak boleh nak lalu.nasib baik la parents aku sampai elok je timing sebelum arau tu tenggelam lagi teruk.air baru naik sikit time tu.and hopefully kawan kawan aku pun dapat tiket balik sebabnya tadi tiket memang sold out.

sekarang kat rumah and aku akan usaha siapkan assignment yang tetunggak.ada 4 hari masa free nak bereskan semua keja keja.insyaAllah i'll do my best ! :)


0 choki choki: