Saturday, April 2, 2011

i heart him

hello readers ! :D

gedik gila tajuk entry.tak kisah la kan janji bahagia :P

okay back to the title.act aku heart dr sheldon hawkes lah.tengok kat sebelah kiri pun dah nampak kan ada aku taip tu.ngeh3.to those yang tak kenal meh aku nak introduce beliau ni sikit.doc ni salah sorang watak dalam CSI New York.jadi doc dalam makmal NYPD.seriously aku suka sangat tengok dia acting dalam csi tu.nampak macam betol betol doc tambah tambah kalau dia pakai spec.oh yes ! aku rasa dia sangat hensem disitu :P *gedik lagi* to those yang rasa macam nak cakap ‘lorh tak hensem pun dia tu’ sila lah cakap.citarasa orang tak sama right? kalau sama sah sah la aku minat boyfren kau kau semua.nak ke jadi macam tu? hahahaha :D

he's much better kalau pakai lab coat plus spec :D

sekarang aku tengah cuti banjir *erks macam sadis sangat nama cuti* memang sakan la aku ngadap axn dari pagi sampai ke tengah malam.all series of csi aku tengok actually tapi paling suka yang new york.memang syok la aku konker remote control since axn memang susun elok je rancangan.lepas habis csi miami sambung csi las vegas pastu csi new york.kalau nasib baik sambung lagi dengan house pulak.memang terbaik la ! *tak sedar diri final dah dekat -.-* memang bejam jam betapa depan tv.hawkes,flack,adam,mac,sid,danny,lindsay and stella just made up my day amazingly.rasa macam dapat pengetahuan sikit bila tengok semua tu.tak la rasa macam tengok saja :) csi new york start season baru 5 april ni which is aku dah ada kat hostel time tu *sigh* axn tu ulang tayang bejuta kali cerita so takyah la nak gedik gedik dok sigh sigh sangat adila.kui3

okay lah.tu je kot.nak berambus pegi tengok dr hawkes.bubye :)