Friday, August 26, 2011

birthday



assalamualaikum :)

entry ini agak panjang. kenapa perlu ada agak ? sebab aku tatau lagi panjang mana aku mampu taip tapi rasanya panjanglah kot =.=

ahad lepas celebrate birthday intan. birthday sabtu tapi celebrate ahad sebab aku menggedik balik rumah last week. kih kih kih. nak cover balik so aku offer diri buatkan kad dorang yang lain lain urus pasal kek. kira emergency kes punya kad sebab ahad petang pukul 4 baru aku start buat kad tu. masa kecederaan betul sebab elok je siap kad tu pukul 7, setengah jam sebelum buka puasa. fuh fuh fuh.


malam tu sampai arau pukul 9 lebih. yang lain lain keluar beli kek tak balik balik lagi time aku sampai tu. sempat lah rilek rilek kejap. then dah dorang semua balik call la intan. intan pulak baru balik training plus belum mandi pun. dah plan awal awal lagi ajak intan datang bilik sebab nak edit balik report human resource yang kena reject padahal report tu dah selamat hantar dah pun. budak ni pulak jenis cepat pecaya so senang lah nak kenakan dia. hik hik.


kek ni sangat sedap tapi tulisan orang tu tulis macam tak ikhlas jek =.= part lilin yang tak tahan. lilin siap 4 batang padahal birthday yang ke 20. dah siap letak lilin pakat lawan tanya ' mana lighter ? ' pastu pakat lawan tengok muka hang aku. end up ada lilin tapi takda api. haha. belasah jela kan. haaa lagi satu, si intan ni budak palapes sebab tu lah atas kek tu ada word rotu :D tunggu punya tunggu pukul 11.30 baru dia datang. bukak pintu terus kitorang nyanyi.

masuk part potong kek yang bemasalah. intan gedik calit ising kat muka fiza and yang lain lain muka dah cuak. aku siap cover muka guna kad birthday tu lagi. pastu mula la perang calit calit ising. dah macam apa ja lari keliling kolej tengah tengah malam. macam orang buat sukaneka tapi sukaneka dalam silent mode sebab tak boleh nak bising. kalau bising siap la kena ketuk sorang sorang. ngeeeee. aku the only one yang terselamat sebab aku pakai jersey manchester malam tu pastu aku buat muka kesian cakap aku nak pakai jersey tu pegi test padahal tak pun sebenarnya. haha. so terselamat dengan jayanya. keh keh keh. bukan mengelat tapi aku jaga jersey tu bagai menatang minyak yang penuh tahu :P kalau kena ising yang beminyak tu mau nangis aku. wuwuwu.

owe you big thing encik jersey ^^


okay babai blog.