Thursday, July 22, 2010

entry suka hati

cerita ni dah jadi dua hari lepas tapi baru hari ni terasa nak tulis.oke dua hari lepas macam biasa selasa malam ada kelas.dari pagi sampai ke malam kelas.dedikasi tahap tak ingat kan aku? =.= tiap hari selasa mesti akan rasa bejalan pun dah macam tak cukup tanah.makin up la stamina dan makin kuat tahap kekuatan kaki.tak dapat disangkal lagi.after all bila pikir pikir balik bukan la teruk sangat kena campak kat arau ni.dan sekarang aku hepi kat sini.oke sudah merepek.

kelas hari selasa pagi and petang tak ada cerita menarik.macam biasa.cuma kelas BEL malam tu yang agak syok.sir buat contest buat advertisement.sir tak cakap pun benda tu contest sebab kalau cakap mesti la masing masing berebut nak buat kalau boleh chantek tahap tak boleh imagine la kan sebab nak rebut hadiah punya pasal.group work actually.so masing masing pun buat ala kadar jela ikut idea yang keluar dari kepala kepala ahli group masing masing.group aku spontan je keluar idea buat advertisement pasal bundle.pastu terus capai kertas and start la merepek lukis macam macam.segala baju topi seluar skirt handbag etc etc.dah sudah lukis rasa macam nak mewarna pulak sebab tengok benda benda tu macam terlalu plain.guna highlighter jela sebab ni bukan contest mewarna kanak kanak tadika siap nak bawak warna stabilo la swan la pegi kelas.dan hasilnya adalah ini...



dah habis sesi melukis mewarna so time untuk present.after semua group dah present baru la sir cakap yang benda tu contest.semua orang just tau sebut 'aaaaaaaaaaa' 'sir ni bukan nak bagitau awal awal' 'kalau tau tadi sure dah buat chantek chantek' 'telepas hadiah weh'.ayat ayat femes bila ke'frust'an mula melanda.time untuk tau pemenang.masing masing kalau boleh buat muka inesen habis plus kalau boleh nak senyum seikhlas hati yang boleh.dalam 15 group yang ada just 3 group yang akan menang so semua akan ada perasaan berharap.kui3

'one of the winner is the bundle group over there'

the bundle group? =.= rasa macam tak sedap sangat nama tu sir.tapi tak kisah sebab woa menang!tak sia sia main warna warna lukis lukis.heh.teruja kot menang buat advertisement sebab sebelum ni jangan harap nak menang kalau masuk bab lukis plus warna warna ni.aku ingatkan kena badi tapi tak rupanya.woa dapat hadiah kot.lagi la teruja.sir cakap hadiah 'small but meaningful'.dan hadiahnya adalah ini...



nampak choki choki di atas?tu la hadiahnya.memang meaningful bila dapat choki choki dari lecturer.dah la choki choki tu dah kira macam makanan asasi aku hari hari kat uitm ni.tiba tiba dapat dari lecturer pulak.haila sangat teruja.pastu sir buat contest lagi.aku dah rasa macam masuk petandingan sempena hari koko macam kat sekolah je.habis 1 contest ada lagi contest.tadi main warna warna sekarang main eja eja pulak.spelling bee.tapi sekarang versi individu.so eja eja dan eja 20 words.bila 60 orang lawan mengeja rasa dah macam lebah je bunyi masing masing.ngeeee aku menang and i got one more choki choki ^_^

oh ya kenapa ada kertas nama nama di atas tu?adat bila awal sem.sir nak kembali ke zaman tadika.letak nama atas meja.uh sangat tak suka di situ sebab terasa macam diri sangat femes pulak tayang nama besar besar atas meja =.= oh lagi satu part rasa nak hantuk kepala bila tiba tiba tengah tekun menulis sampai muka pun dah nak cium meja tiba tiba sir cakap 'adila please answer question no 4 on the whiteboard' ngeeeee nak je jawab saya tiba tiba kena parkinson lah sir,tangan ketar ketar tak boleh nak menulis.tak pun sir tolong la panggil orang lain sebab mereka mereka jeles kalau nama saya je kena panggil.diyana sure berani potong jari kalau aku jawab macam tu.heh.

dan sekarang aku tengah pikir aku kena jangkit sindrom apa benda pulak malam ni sampai bejela jela punya panjang aku taip.oke dah habis cerita.fullstop.

sekian.bye bye.



after all, i love you all the gilak gilak crews :)

0 choki choki: