Friday, December 10, 2010

relief


result sudah keluar.dan sekarang masa untuk aku memuji uitm.haish asal la dah 3 sem baru sem ni diupgrade hantar result guna email?kalau dari dulu kan bagus.tak la banyak dosa aku betambah tiap kali nak check result through student portal =.=

tadi pagi bangun terus on lappy.mandi pun tak.ngeh3.kalau mandi takut tak basah pulak sebab tidur pun dah tak lena kes takut tunggu ncik result.buat petama kalinya aku dapat tengok result sekali klik je.bangga sungguh sebab tak payah tekan button refresh banyak kali.

terima kasih Ya Allah.capai target tapi gred jadi tunggang tebalik.yang aku agak nak dapat A jadi huruf lain,yang agak nak jadi huruf lain jadi huruf A.HE knows the best.unbelieveable betul Arab boleh dapat A.aku gosok mata je tadi.haha.alhamdulillah sebab tak ada ncik repeat yang follow aku.hope next sem much more better.insyaAllah.

penamat untuk tahun 2010 yang sangat indah :)