Tuesday, May 3, 2011

titleless

assalamualaikum :)

mood aku baik hari ni ! sebab ? dapat kolej woot ! tak sangka sungguh dahlia sayang aku lagi.teharu =.= aku sangat pemalas kutip sticker.jujur dari hati yang tulus ikhlas.aku kalau dah duduk dalam bilik memang malas nak turun bawah even nak makan.haih dasar pemalas nak jalan.huk3 uitm arau suka buat karnival.tu fakta tanpa sangsi.boleh kata tiap tiap minggu ada karnival.dorang memang suka bagi duit student mengalir laju laju kot.ngaaaaa.since ada karnival maka banyak la ada sticker.tapi aku kutip ada la kot 3-5 sticker je.malas nak jalan lah.kolej 'dekat' sangat sampai aku tak sanggup nak jalan =.= so aku tak letak harapan sangat nak dapat kolej sebab takut end up check tak dapat aku jugak yang frust >.< tapi syukur alhamdulillah tadi pagi check dapat.nak check kolej tu pun aku rasa jantung aku macam nak tekeluar.hahaha.cana la agaknya nak check result exam ? ngaaaaa tanak pikir.ubah topik ubah topik.

okay benda tak best cuti aku sikit.hari ni dah 3 may.29 may aku dah kena balik which means lagi 26 hari *sigh* serius tak suka sebab sebelum ni cuti 2 bulan wooo ! T____T tapi benda yang bagi sedap hati sikit lagi sikit cuti lagi cepat habis kan ? yes ! tinggal lagi 2 sem.sabar kejap je lagi.huk3

dan sekarang aku tengah buang masa dengan jayanya.depan lappy je manjang.saket mata *_* csi dah tentu tentu aku ngadap plus house dah start season baru.yeay!lagi suka lah kan.rasa macam nak lompat bintang tengok info axn.bederet deret cita best.biar cuti sikit tapi enjoy buat buat macam cuti banyak.ngeh3

gtg.nanti update lagi.babai blog !


0 choki choki: