Wednesday, May 4, 2011

i will be fine


currently 2.00 am and aku tak reti reti nak tido lagi.bosan yang tersangat bosan tapi tatau nak buat apa.nak tido tak ngantuk.nak online tatau nak buat apa benda lagi dah.1 hari suntuk tenung lappy sampai mata dah saket.ngaaaaaaa.so end up update blog lagi.

mood aku swing sikit 2-3 hari ni.kenapa la aku kena face benda susah macam ni.i'm not really good bila nak kena deal ngan feeling *sigh* susah bila nak kena pretend aku okay aku tak pape aku hepi untuk kau and bla bla bla.friendship jadi susah bila salah sorang dah TERgelincir secara tak sengaja.sem lepas aku buat survey pasal tajuk ni untuk bel and sekarang benda tu dah jatuh gedebuk atas kepala aku sendiri.padan muka.time time ni jugak la playlist phone aku gedik nak play lagu teardrops on my guitar.lagi rasa macam padan muka kau >.<

aku tak suka bila kena pilih.tapi tak semua benda kita boleh dapat kan.sometimes kena pilih 1 and let go yang lain lain.dan sekarang between 2F : friendship & feeling, aku pilih friendship.sometimes to stay close to someone you love is by being just a friend.and yes i will be fine :)


0 choki choki: