Friday, November 4, 2011

happy birthday rumet !


Assalamualaikum :)

Special entry untuk cik rumet, Siti Noor Zakiah yang menyambut ulang tahun ke'tua'an beliau hari ni. Tarikh yang sangat 'best' sebab boleh sambut birthday sambil lompat lompat tengok result final exam kan ? haha. Oh tapi memang berkat sebab result masing masing boleh buat sengih sampai telinga. Congrats to you cik rumet ! :)

So cik rumet, sila sediakan cili sos or apa apa yang pedas time baca benda ni sebab its kinda cheesy. Takut temuntah. haha

Thanks sebab jadi kawan yang best. Yang tersangat best. Aku takkan lupa semua moment yang kita share sama sama. Seriously, semua tu priceless. Macam Hlovate cakap dalam Contengan Jalanan : 'Kalau bersama waktu susah senang dan makan berkongsi pinggan, tu baru namanya kawan sepanjang zaman'. Yes, aku dah jumpa salah sorang kawan sepanjang zaman aku. Oh aku takkan lupa time kita jadi die hard fan mesin gedegang sepanjang 2 minggu kita exam. Dan aku rasa tauke nescafe lagi beganda ganda kaya sebab kita. Dan part jadi batman pun macam best. Orang tidur kita bejaga. Orang bejaga kita tidur. Ikut waktu London. Hoh, dan aku rasa tak da orang nak ambik kita jadi menantu kalau tengok cara kita hidup dalam 2 minggu tu. heh. Tapi berbaloi baloi lah kan teruk teruk tu bila tengok result semalam ? :D

So Siti Noor Zakiah, Selamat Hari Lahir yang ke 20. Aku doakan hang panjang umur, murah rezeki & happy selalu. Have smile in all the ways. Whatever happen, hang tetap kawan aku dunia akhirat. Sayang hang selalu ! muah muah ! :D

ohhhh pic muka kelabu asap lepas satu hari bejemur main air laut =.=