Saturday, December 31, 2011

You Know Me


Assalamualaikum :)

Semua orang buat entry pasal new year, aku nak buat entry pasal lain. Ubah sikit. Hari ni nak cerita pasal duit. Lagi tepat, duit seringgit. Kalau tatau jugak p google images sekarang.

Tatau la bila duit ni boleh ada dalam purse aku. Baru tadi sedar time tengah bawak keluar duit nak bayar tertarik duit ni pastu cepat-cepat simpan balik sebab aku nampak ada tulisan atas duit tu. Haruslah simpan balik sebab nak kena baca apa benda yang ada atas duit tu. Ahaha. Elok keluar dari kedai terus ambik duit tu bawak keluar balik. Tekekeh-kekeh aku gelak lepas baca tulisan atas duit tu. Siap ada sign lagi kau. Pastu ada kesan lipat. Ni mesti lipat letak dalam purse or wallet ni. Oh comel ! -.-

'YOU KNOW ME'

Eh I dont know who you are. I only know this money, not you. Kuikuikui. Aku terus buat assumption sendiri lepas tu. Siap ada 3 assumption lagi. Boleh dah kot jadi dokterlove lepas ni.

1. Ni mesti duit girlfriend bagi kat boyfriend or vice versa. Konon-konon sweet la sangat boleh main tulis-tulis ayat atas duit buat love note. Pastu clash then orang yang pegang duit ni guna buat beli barang. Endoflovestory. Ni baru betul cintamu boleh dijual beli. Kahkahkah. Lain kali nak buat love note macam ni guna la duit 50 hengget ke 100 hengget ke baru best. Puas sikit nak membeli-belah lepas dah clash. Tak gitu ? Ni sehengget je. Nak beli eskrem magnum tu pun tak lepas.

OR

2. Kalau tengok balik boleh jugak jadi macam salam pekenalan punya note gitu. Konon-konon macam aku ni minat kat kau tapi aku malu nak cakap depan-depan kau takut orang cakap aku perigi cari timba. Kalau buat macam ni tetap perigi cari timba tapi versi perigi tu kecik timba tu besar. Aku tulis 'you know me' tu sebab aku bajet aku ni femes. Tengok sign aku pun kau dah boleh kenal aku sape. Tak payah tulis nama pun takpe. Pastu kau terima salampekenalanduit aku ni. Aku buat victory dance tahu bila kau lipat duit sehengget tu simpan dalam wallet kau.

OR

3. Duit a.k.a love note ni memang terselit dalam wallet or purse aku sebab aku memang nak simpan duit ni buat tunjuk kat anak-anak kita nanti. Biar anak-anak kita tahu betapa sweetnya kita time becinta dulu tapiiiiiiiii aku terpaksa guna sebab hari tu aku tak cukup duit time nak bayar harga barang yang aku beli. Maafkan aku. Boleh kau buat lagi sekali love note macam yang aku terguna hari tu buat ganti yang lama ? *kau dan aku dalam ni takda kena mengena dengan aku*

Aku terpikir satu benda kalau buat love note pakai duit macam ni. Cuba bayang main tulis-tulis macam tu atas duit syiling. Duit 2 kupang tu. Pastu clash, duit tu selamat sampai kat public toilet. Iskkkk la. Bagi aku, tak payah la kot buat love note guna duit. Macam banyak yang negative je dari positive. Yang nampak positive pun bab comel sebab kaulipatduittusimpandalamwalletkau jela kot. *Positive ke tu ?* Yang lain-lain negative je sebab kita takkan pernah tau apa yang nak jadi nanti-nanti kan ? Kalau clash memang alamatnya duit tu akan sampai kat orang lain la. Boleh assume nilai cintamu transfer ke orang lain jugak. LOL.

Awal Muharram tak ramai pun yang update status mintak kat Tuhan bagi hidup sihat, senang dan dipermudahkan semua urusan. Mana tahu kita tak sempat nak jumpa Awal Muharram seterusnya kan ?

Babai blog.

0 choki choki: