Friday, February 17, 2012

Dear DIYANA.



Assalamualaikum :)

17 February 2012 : Happy Birthday dear Datin Vogue.

Ayat-ayat bawah ni maybe sangat cliché but I mean it. Seriously.

  • Selamat 21 tahun Diyana. Aku doakan hang panjang umur, murah rezeki & sihat selalu. Semoga hidup sentiasa dirahmati, diredhai & dilindungi Allah SWT. Aku doakan hang bejaya dunia akhirat. Apa pun hang buat, aku doakan hang sukses selalu.
  • Whatever happen, hang adalah salah sorang kawan terhebat aku penah ada. I’m glad you’re my friend. Aku tau menipu sangat kalau kita tak penah gaduh or what so ever tapi aku dah lupakan semua tu. Seteruk mana pun, aku dah lupakan semua. Sebab hang kawan aku. Kawan yang aku kenal dengan cara yang baik dan aku takkan end up friendship kita dengan cara yang tak sepatutnya. Lagipun mana ada okay friendship yang ada end up kan? Once you’re my friend then forever you’ll be my friend.
  • Aku sayang hang. Sebanyak mana aku sayang kawan-kawan aku kat Arau tu, banyak tu la aku sayang hang. Jangan pernah rasa aku tak sayang hang okay sebab aku akan bunuh hang kalau hang rasa macam tu. I miss the old us. Seriously. But I bet the future us will be great than the old us right? :)
  • Thanks sebab jadi kawan aku yang best. Nanti aku akan rindukan gelak hang, gaya tidoq hang and apa ja yang bekaitan ngan hang aku sure akan rindu nanti :') Thanks for being a great wonderful friend I have ever had. I love you.
  • Lastly, for all my mistakes to you, I am sorry. I'm not perfect. Tapi aku janji selagi mana aku mampu aku akan selalu ada untuk hang kalau hang perlukan seorang kawan.

Maaf sebab tak ada hadiah untuk hang. Ni ja la hadiah dari aku untuk hang. Nanti agak kalau rindu aku hang bukak la baca entry ni. Kalau rindu lah :P

So dear grown up lady, HAPPY BIRTHDAY again. Have a blast birthday dear :)

Look at you. Dats why I always call you 'Datin Vogue' :D


0 choki choki: