Thursday, April 5, 2012

HAPPY BIRTHDAY NURUL!


Assalamualaikum :)

This entry is dedicated to you, NURUL HUSNA BT OSMAN.

Dear you,

HAPPY BIRTHDAY budak tinggi ! *efek bunga api* :P Kak doakan Nurul panjang umur, murah rezeki & happy selalu. Be a good caliph of Allah, a good ummah of Rasullullah, a good daughter to your parents, a good sister to your siblings and a good girl here and hereafter. Semoga hidup Nurul dirahmati, diredhai & dilindungi ALLAH SWT selalu. Apa pun yang Nurul buat, kak sentiasa doakan Nurul bejaya dunia akhirat. InsyaAllah :)

Even though kita tak pernah pun jumpa face-to-face, I know you’re a good girl and I’m proud to have you as my sister. Tak kisah la macam mana pun cara kita kenal tapi Nurul salah sorang orang terhebat yang ada dalam hidup kak. Jangan sedih-sedih tau. Kak sayang Nurul selalu :)

So, enjoy la last birthday yang ada word ‘teen’ kat belakang sebab lepas ni InsyaAllah Nurul akan sambut birthday pakai nombor puluh pulak, tak dak dah belas-belas :D Dan lagi satu, tolong la jangan jadi tinggi sangat. Tegugat kedudukan ni. Mana satu kakak mana satu adik ? Haha.

Last but not least, sekali lagi kak nak ucap HAPPY BIRTHDAY SWEET 19 dear NURUL HUSNA. Have a blast.

Kadang-kadang kita tak pernah tahu akan ada orang akan hadir dan jadi sebahagian dari orang-orang istimewa dalam hidup kita. Yes, kamu adalah salah sorang orang yang tak disangka yang hadir dalam hidup saya dan jadi salah sorang yang istimewa tu :') ILOVEYOU.



p/s: Kak akan selalu doakan Nurul jumpa balik dengan ‘dia’ :P


Dari kakak dunia akhirat anda,

0 choki choki: