Saturday, July 14, 2012

Selamat Hari Lahir Bakal Puan :)


Assalamualaikum :)

14 Julai 2012: Happy Birthday Sarah! Semoga murah rezeki, bahagia & sihat selalu. Semoga hidup sentiasa dirahmati, diredhai&dilindungi Allah SWT. Insya-Allah. Apa pun jadi, aku tetap sayang hang dunia akhirat. Aku doakan hang berjaya dan bahagia dunia akhirat. Terima kasih sebab jadi kawan yang awesome! Terima kasih sebab selalu teman aku jadi meroyan gelak senyum depan laptop sorang-sorang dengan muka putih melepak. Aaaaaa rindu nak buat macam tu lagi! T_____T

Dear Sarah, be a good caliph of Allah, a good ummah of Rasullullah, a good daughter to your parents, a good sister to your siblings, a good wife to your future husband, and a good girl here and hereafter, Insya-Allah. I Love You! <3




Okay, aku sangatlah teruja taip entry ni sebab ni last Sarah sambut birthday sebagai seorang Cik. Insya-Allah, tahun depan sambut birthday dengan title Puan. 14 Julai 2013 sambut birthday dah ada suami dah. Woot woot :P Memang aku yang excited lebih sebab first time ni best friend nak kahwin. Sebelum ni tengok orang kahwin rasa biasa saja tapi once best friend sendiri cakap dia nak kahwin, terus rasa semacam. Aku siap ketuk-ketuk kepala bila dia cakap dia nak kahwin sebab takut tengah mimpi -.- Ya, bila kawan baik dunia akhirat anda bakal berkahwin, secara automatik anda akan rasa nak kahwin jugak. LOL.

Nak baca kisah kahwin Sarah tunggu lepas raya ni eh. Tak boleh cerita sekarang, tak surprise. Hehe. Insya-Allah aku update taip panjang-panjang nanti mengalahkan pengantin sebab nak tunjuk tahap teruja aku sebagai kawan pengantin. Ahaha. Sarah, tolong lantik aku sebagai Official Blogger untuk wedding hang nanti please. Amboi Adila, tak malu betul offer diri sendiri. LOL.


1 choki choki:

Ara Ali Fath

Salam dila. Thanks dear! Ok, ak lantik ko jadi official blogger ak untuk entry kawen k :) Ak pun tak sure ak bole cerita dengan baik ataupun tak. Maklum, banyak benda nak kena fikir :p