Sunday, July 1, 2012

Happy Birthday I&S!


Assalamualaikum :)

1 Julai 2012. Dear Farieza Diana Rooslan, Happy 21st Birthday! *insert efek bunga api kat sini* Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan happy selalu. Apa pun yang jadi lepas ni, stay strong! Live your life to the fullest okay? Aku doakan hang berjaya dunia akhirat, Insya-Allah. Terima kasih sebab jadi kawan yang baik, terima kasih sebab bagi kenangan yang sangat banyak, terima kasih untuk segala gelak sampai tak ingat dunia. Walaupun kita dah tak boleh nak balik jadi macam dulu lagi, sekurang-kurangkan kita ada banyak kenangan yang takkan hilang sampai bila-bila kan? Bila ingat balik semua tu, bila tengok balik all those videos and pictures, aku automatik akan senyum dan gelak sorang-sorang. Aku takkan dapat lupakan orang-orang yang buat aku senyum dan gelak dan hang salah sorang dari orang-orang yang masuk dalam list Adila’s Girlfriends-Till-The-End. Thanks for everything :')




11 Februari 2012 tarikh gambar ni diambil. Yeah, it is on my birthday. Sekarang aku letak gambar ni dalam ni on your birthday. Ni hadiah aku untuk hang. Dua-dua orang dalam gambar tu sekarang dah officially 21 tahun. Nanti Insya-Allah kalau dipanjangkan umur, one day aku akan buka dan baca balik semua ni dan aku sangat sure aku akan tesenyum lagi macam sekarang :’)

  • Rasa macam baru semalam aku tulis entry ni jadi hadiah birthday ke-20 hang. Sekarang aku tengah buat benda yang sama lagi cuma sekarang 20 dah tukar jadi 21. How fast time flies.
  • Rasa macam baru semalam kami lari lintang pukang malam-malam kelam sebab plan nak baling tepung dekat hang bertukar jadi vice versa. Hang yang sibuk baling tepung dekat semua orang dalam kelam -.- Waktu tu jantung dah serupa orang masuk Amazing Race je gayanya, jantung macam nak melompat keluar dari badan sebab takut dan luckily aku berjaya escape dengan jayanya *muka bangga* Hihi.
  • Rasa macam baru semalam aku dengan Fiza ambil risiko merempit dalam UiTM sambil tutup muka dengan kad birthday besar gedabak yang Diyana buat sebab nak lari dari kena baling tepung. Tu salah satu moment ngeri sebab kalau jatuh aku tak boleh bayang apa akan jadi tapi sekarang moment tu dah jadi moment yang boleh buat senyum. Hey, ingat senang ke nak merempit dalam UiTM malam-malam cenggitu? Argh, kenapa tahun ni dah tak boleh buat macam tu lagi?
  • Rasa macam baru semalam kami bagi amanah dekat hang suruh jaga the little Sammy. Aku ingat lagi macam mana reaksi hang bila kami ketuk pintu bilik lepas tu bagi Sammy yang super cute tu dekat hang. Argh, susah nak percaya semua tu jadi setahun yang lepas. We hope he’s fine with you now. And yes! Tolong wish dekat Sammy : Happy 1st Birthday! Stay cute! Rasa macam comel pulak Sammy pun sambut birthday. Heh. *Thats why tajuk entry ni Happy Birthday I&S. Stand for Ieja and Sammy* Hikhik. 


Happy 1st Birthday Sammy!


Again, Happy Birthday Ieja. May GOD bless you always. Miss you and love you! XOXO :)




1 choki choki:

Farieza Diana

U have to know that u are always special and thanks for being a part of me ! ;)