Friday, May 18, 2012

Bulanhijau & Nirrosette

Assalamualaikum :)

Hhhhnnnngggggggg Cik Bulanhijau & Nirrosette approve friend request gua! Pastu pastu pastu siap balas and like wallpost lagi *lompat bintang* Yayayayaya seronoknya! Over tau minah ni kalau excited. Nasib takda sesapa dekat sebelah, kalau tak mesti orang tu makan penampar aku free free. Aku ada habit akan tampar sesapa saja yang ada kat sebelah time aku excited. Tampar yang betalu-talu sampai senget senget muka orang sebelah tahan sakit -.-!



Sangat cool okay bila hari-hari baca cerita dalam belog dorang pastu tetiba cerita dalam belog tu jadi novel. Aku follower tegar belog dorang sampai boleh ulang-ulang baca cerita dalam tu beratus kali dan tetap senyum sengih macam tak pernah baca je gayanya. Kuikuikui. Maybe ada akan cakap tak cheesy sangat pun cerita dorang tulis tapi untuk aku dah lebih dari cukup. Cheesy sangat pun nanti geli pulak baca ye dak? Heh. Nah, link belog mereka.

http://bulan-hijau.blogspot.com/ : Beautiful Nights tu dah didelete separuh sebab dah jadi novel. So nak tau cerita penuh pegi beli Senyum Sampai Langit :D *masa mula-mula baca terus tepikir mesti Cik Bulanhijau ni ambik tajuk dari lagu Marry You by Bruno Mars tu. Memandai je teka* -.-

http://cintafinespun.blogspot.com/ : Cerita Kaseh dah jadi novel Ikhlas A.K! & Cerita Najiha dah jadi novel Nah, untuk Awak!. Beli tau beli tau XD Baru tau Nirrosette tu baru 19 tahun. Adik lah kiranya. Hai adik Nir. Kehkehkeh. Tapi gaya dia tulis sangat awesome! Tak macam 19 tahun pun. Cepat pegi beli Ikhlas A.K! dengan Nah, untuk Awak!

Ikhlas A.K! memang awesome! Nanti bila dah habis baca Senyum Sampai Langit dengan Nah, untuk Awak! aku buat review lagi. Still menjadi penunggu tegar posmen lagi sekarang. Esok mintak-mintak sampai. Amin.

Baru semalam apdet cerita pasal dorang, hari ni apdet lagi. Kalau teruja aku memang jadi macam ni. Huk. Oh ha, dorang sangat friendly. Chewah gaya taip macam penah jumpa je kan. Jumpa dalam FB kira jumpa la tu XD Ehem. Aku harap satu hari boleh jumpa dorang plus Syud sekali :P Teringin gilak! Keep on writing girls! :DDD Aku ada kawan novelis dalam FB, kau ada? LOL XD


2 choki choki:

bulanhijau

Haaaaiii adila sweetnya awak ni ;D
Tersenyum-senyum saya baca post ni tauu.

adila yusoff

aaaaaaaa!*pengsan*

cik bulanhijau lagiiii sweet!make sure senyum tu sampai langit tau :DDD

and thanks sebab singgah sini :')